1e en 2e dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jos en Monique - WaarBenJij.nu 1e en 2e dag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Jos en Monique - WaarBenJij.nu

1e en 2e dag

Blijf op de hoogte en volg Jos en Monique

18 April 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Na een prima doch lange vlucht zijn we om 21.00 uur geland op de luchthaven in Kaapstad. Na een aantal alcoholische versnaperingen in het Portswood Hotel zijn we naar bed gegaan ter voorbereiding op een lange zaterdag. 's Morgens vertrokken naar Kaap de Goede Hoop via een prachtige route met mooie vergezichten, baaien, de Indische en Atlantische Oceaan, False Bay, Cape Point, bavianen en pinguins.
Bij Kaap de Goede Hoop werden we door onze gids, Gavin, verrast met een glas champagne! Daarna fantastisch geluncht met zicht op de Indische Oceaan. Via een andere mooie route terug naar het hotel. 's Avonds gegeten in een van de vele restaurants in The Waterfront.

• 20 April 2014 - 14:25

Friedy Dekkers:

Nou dat gaat helemaal goed komen zo te lezen. Ik heb gezien dat er meer familie van jullie daar is!!!!!
    Die pinguïns alleen al zijn lachwekkend als ze lopen. Het eten ziet er goed uit dus dat was smullen geblazen. Kijk uit naar het volgende verslag. Alle goeds en veel plezier. Groetjes

• 22 April 2014 - 10:58

Friedy Dekkers:

Klopt het dat je dag 1 en 2 hebt beschreven ik kijk iedere keer maar er volgt niets na die twee dagen.
    Hopelijk ben je de spitberg afgedaald en ben je die niet terug aan het beklimmen.
    Doe iedereen de groetjes en veel plezier.