Dag 10 en 11 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Jos en Monique - WaarBenJij.nu Dag 10 en 11 - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Jos en Monique - WaarBenJij.nu

Dag 10 en 11

Blijf op de hoogte en volg Jos en Monique

29 April 2014 | Zuid-Afrika, Knysna

Zondag zijn we in een township naar een kerkdienst geweest. Er wordt continu gezongen en gedanst en de mensen lijken wel in trance. We werden uitgenodigd ons voor te stellen en Jos heeft een woordje gesproken. Ik was zo confuus dat ik vergat te filmen of te fotograferen :-).
's Middags zijn Elly, Piet, Jos, Monique en Gavin gaan golfen. Een prachtige baan maar moeilijk!!! Daar zijn wij de eerste jaren nog niet aan toe. We waren net voor het donker binnen, veel te lang over gedaan dus.

Maandagochtend zijn we om 10.30 uur met een boot naar Featherbeds vertrokken, een prachtig natuurgebied met 6000 verschillende soorten - wilde - planten en veel verschillende vogels (die wij helaas niet gezien hebben). Na een pittige wandeling stond de lunch klaar en werden we met de boot naar het vasteland teruggebracht. Daar stond - uiteraard - Gavin weer. Het 's morgens aan hem meegegeven wasgoed, lag alweer gewassen en gestreken klaar. Ook was hij naar de apotheek geweest om medicijnen te halen. Vervolgens bracht Gavin de dames naar Plettenbergs Baai om te gaan winkelen en zijn de mannen naar een vogelreservaat geweest.

De dag uiteraard weer afgesloten met een diner met wijn.

• 29 April 2014 - 10:54

FRIEDY DEKKERS:

hoi allemaal.
    Nou dat kan al niet kapot die reis.
    Volgens mij vliegen de kilo's eraf.
    Ben ik een van de weinigen die reageert of is er iets mis?
    Normaal staan er altijd een reeks reacties bij. En jullie kennende zou dat ook moeten zijn.
    groetjes Piet en Friedy

• 29 April 2014 - 15:18

Daamen:

ziet er allemaal prima uit. Prachtige natuur. Geniet er van. Groet aan ieder.
    Bart-Marianne

• 29 April 2014 - 15:52

Martijn:

Nou Friedy, Ze hebben het voor elkaar gekregen dat bijna niemand een mailtje krijgt als ze er iets nieuws opzetten. Dat zal één van de redenen zijn dat er niet (veel) gereageerd wordt. Wat ik dan wel weer grappig vind is dat je bloedeigen man in Zuid-Afrika in een kerk, voor een paar 100 man een verhaal staat te doen en dat daar dan geen enkel beeldmateriaal van is...

Verder ziet het er erg nice uit! Geniet er nog van en tot over 2 weken!

M.A.C.

• 29 April 2014 - 20:07

Henk En Marij Van Deursen:

Hallo allemaal,
    Pas vandaag de mailtjes ontdekt, die jij Monique verstuurd hebt, daarom zo laat gereageerd.
    Als wij zo de foto"s zien, wanen we ons weer in Zuid-Afrika.
    Het is fijn te lezen, dat het jullie goed gaat en er van genieten.
    Dat wij via jullie reisverslag moeten lezen, dat Jan een lintje gekregen heeft, is toch
    helemaal van de zotte. Hier in Stiphout hebben we dat helemaal niet meegekregen.
    Wij willen Jan dan ook vanuit Stiphout van harte feliciteren met deze onderscheding.
    Ik wens jullie verder nog een hele prettige vakantie en doe iedereen de groetjes.

groetjes van Henk en Marij

• 30 April 2014 - 19:16

Anne:

Ik dacht dat ik het hier in Istanbul goed voor elkaar had maar als ik dit allemaal lees.. Zier er allemaal prachtig uit, leuk om te lezen!

Geniet er nog van! Groetjes Anne

• 02 Mei 2014 - 12:34

Jos En Monique :

In je spambox kijken Martijn, daar zitten ze in :)